Връщане и замяна

Връщане и замяна

Всеки закупен продукт от онлайн магазина, може да се върне или замени в рамките на 14 дни от датата на получаването му.  

Връщане

Всяка пратка е придружена с документ за артикулите, които са поръчани и касови бележки за съответните артикули. В случай на връщане или замяна, задължително трябва да ни предоставите касовите бележки за артикулите, които връщате или заменяте.

Не забравяйте, че при получаването на продукта може да се възползвате от опцията „ПРЕГЛЕД И ТЕСТ”. Тоест преди да платите наложеният платеж, може да прегледате и пробвате продукта и ако не сте удовлетворени, връщането става веднага като заплатите само доставката в обратната посока. По този начин ще избегнете процедурата по връщането.

В случай, че решите да върнете закупен от нас продукт след получаването му в рамките на 14 дни се свържете с нас на тел: 0877 494979 за да обясним всички детайли по връщането. Доставките по връщането или замяната се поемат от клиента. Възстановяването на платената сума ще получите, като наложен платеж или паричен превод , след  като се убедим , че отговаря на изискванията за връщане. 

За да върнете закупен от нас продукт, трябва да имате предвид следното:

  1. Продукта трябва да бъде в същия търговски вид в който сте го получили.  
  2. Да е придружен с оригиналните етикети и опаковки. 
  3. Да е придружен със съпътстващата касова бележка.
  4. Продуктът трябва да не е носен, пран или гладен. 

В случай на фабричен дефект, моля не се опитвайте да го отстраните сами. В този случай връщането или замяната са изцяло за наша сметка!

Замяна

В случаи в които се налага замяна за друг размер или друг артикул, моля свържете се с нас на тел: 0877494979. След направеното уточнение, ще върнете пратката без наложен платеж на посочен от нас адрес. След като се уверим, че продукта отговаря на изискванията за връщане, ние ще извършим необходимото по замяната. Разходите по замяната във двете посоки са за ваша сметка! 

  1. Продукта трябва да бъде в същия търговски вид в който сте го получили.  
  2. Да е придружен с оригиналните етикети и опаковки. 
  3. Да е придружен със съпътстващата касова бележка.
  4. Продуктът трябва да не е носен, пран или гладен. 

В случай на фабричен дефект, моля не се опитвайте да го отстраните сами. В тези случаи връщането или замяната са изцяло за наша сметка!